Learn to swim or you will drown

Jag är trött! Vilket är konstigt eftersom jag sov typ halva dagen igår och gick och lade mig tidigt också. Jag borde ha värsta energin men nej... Jag misstänker att jag kanske börjar bli lite sjuk. Var ju lite snorig redan i onsdags innan Dammiddagen och det blev nog inte bättre att springa runt i minusgrader i strumpbyxor och klänning.

Lyckligtvis går jag bara en timme i skolan idag så jag kan åka hem och kurera mig. Blir nog ingen utgång för mig idag. Inte som det ser ut nu iaf. Även om det inte var för att jag kände mig sjuk så har jag typ inte råd ändå, inte om jag ska köpa julklappar och grejer. Är ju bara två veckor kvar tills jag åker hem över jul, yey!!

Nu ska jag göra mig iordning för skolan, later!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0