Hey ladies!!

Oj, har inte skrivit på ett tag. Vad har hänt?

Jag har tatuerat mig, i måndags. Det gjorde ondare än vad jag mindes =p Men inget jag inte klarade av. Jag gillar min nya tatuering jättemycket! Bild kommer snart ;)

Har börjat ny kurs, även om jag bara varit med en dag än så länge =p Det blir nog kul.

MEN! Igår var ju lätt roligaste kvällen på länge! Det var ju Dammiddagen! Så grymt kul alltså. Bästa sittningen på länge. Sumana och jag vann pris också! Årets Piff och Puff! Cute!

Kom hem ungefär halv tre inatt och somnade inte förrän en timme senare. Kollade lite på TV och så först. Fast jag minns inte vad... =p Skippade skolan idag med. Vaknade runt 12, låg och segade ett tag innan gick bort till affären och köpte tjockis-mat till kissen och jäst. Gjorde nämligen pizza till middag idag. Löövely kan jag säga. Många matlådor blev det också, något jag gillar eftersom jag på nåt sätt typ är pank igen (trots att vi nyss fick pengar).

Så imorron är det skola sen är det helg igen. Fast hela veckan har känts som helg så det kommer inte bli nån större skillnad, haha.

Later!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0