Go away fever!

Jag känner mig febrig igen. No likey! Hoppas det går över snart.

Filmandet igår gick bra, hoppas bara det ser bra ut när det kommer in i redigeringen också =p Idag ska vi filma ännu mer, till vårt reportage. Sen är det redaktionsmöte också, fast det är inte förrän halv fyra, så man kommer nog hem rätt sent idag...

Haha, jag gjorde en rätt klantig grej igår. Jag har ett sånt där kalenderljus eller vad det heter, där det står alla nummer mellan 1 och 24 och så ska man bränna ett nummer varje dag. Iaf så tände jag det och sen glömde jag totalt bort det i typ nån timme innan jag upptäckte att "Oj, den har brunnit liiiiite för mycket". Så enligt mitt ljus är det den 18e december =p

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0