Always look on the bright side of life

Har inte skrivit på ett tag, men det har funnits anledningar till det. jag har spenderat veckan hemma i Norrköping och legat sjuk. Och som om inte det räckte så gick min morfar bort i måndags. Inte den bästa veckan med andra ord. Även om jag inte på långa vägar har kommit över det så försöker jag blicka framåt. Har fortfarande inte lyckats få tag i någon praktikplats men annars går det ganska bra med tanke på hur miserabel jag kände mig igår. Ska över till Sumana nu och spela in minutfilmen (som egentligen skulle varit klar idag). Imorron blir det också att filma och lite redigering + redaktionsmöte. Sen är det inte långt kvar till jag får åka hem (igen) över jul. Längtar!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0