The time has come yet again

Efter ett lååångt uppehåll nu över sommaren är det nog dags att börja med bloggandet igen. Jag måste få ur mig mina tankar känner jag. Plus att jag känner någon slags tillfredställelse när jag sitter och skriver mening efter mening. Det är väl bara sån jag är.

Så, snart är det dags för den grymt efterlängtade insparken. Kick-offen är på lördag med lite möten och sånt praktiskt, sen blir det kåren!! Det var grymt länge sen nu, man saknar ju stället. Sen i veckan som följer är det ju bara en kul aktivitet efter en annan. Ska bli grymt kul med SWE också eftersom jag inte var med på det förra året.

Lite längre fram blir det konsert!! 25 september blir det Dream Theater på Hovet i Stockholm. Tidig födelsedagspresent =) Jajamän, om bara drygt 1 månad kommer jag lämna livet som tonåring. Helt friggin' sjukt är vad det är. 20 år, liksom. Det trodde man inte. Eller ja, det är klart jag trodde, haha, men inte att det skulle gå så fort. Känns ju som om att jag var 15 nyss. Om 10 år är jag 30....

OH MY GOD!!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

jag saknar kåren som bara den och er också förstås ;) se till att ha en grymt bra inspark och var snäll mot de stackars nollorna :P

2009-08-13 @ 16:08:17
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0