Valborg

Jag brukar ju typ aldrig fira Valborg... vet faktiskt inte om jag nånsin gjort det. Men idag ska vi iaf det. Eller inget spektakulärt så, vi ska träffas på Vätterstranden och grilla och mysa lite. Vet inte om det blir nåt efteråt, just nu är det inget planerat men det vet man ju aldrig.

Igår var vi studentambassadörer på Jungle Thai för att ha typ avslutningsmiddag. Det var väl okej. Sällskapet vid bordet var trevligt, Izabelle och Ana Cristina, men annars var det rätt lamt. Någon höll ett litet tal och alla applåderade, end of story =p Efter middagen gick jag med Izabelle bort till Rådhusparken och tog bussen därifrån hem.

När jag kom hem var jag rastlös och ville inte sätta mig vid datorn eller TVn så jag tog på mig gympadojorna och gav mig ut på promenad. Jag hade inget direkt mål utan tänkte bara utforska området lite. Gick igenom ett bostadsomårde med vad som såg ut att vara ganska dyra hus, väldigt fina. Sen hamnade jag vid en större väg som jag korsade och tog en väg som ledde till centrum stod det enligt en skylt.

Helt plötsligt var jag vid Stadsparken!!

Jag måste gått längre än vad jag trodde och kollade på klockan och upptäckte att det gått närmre en timme! Det kändes snarare som 20 minuter. På tillbakavägen var det i stort sett uppförsbacke hela vägen, så vaderna var helt döda när jag kom hem. Men det var nice. Ska nog ge mig ut på fler promenader från och med nu =)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0