Underbart!

Det var underbart att vakna upp i morse och INTE frysa!! Och sen var det ännu underbarare när jag vidare till köket UTAN att byta om till vanliga kläder. Och underbarast var att stå och laga frukost till ljudet av TVn (med betydligt fler kanaler nu). Jag är helt kär i min nya lägenhet! Allting passar så bra, var lite orolig att det skulle bli för mycket möbler men det är som att det är måttanpassat. Underbart helt enkelt!

Idag har jag, förutom njutit av min lägenhet, läst hela Thuren (yey me) och kollat hur lång tid det tar att cykla till skolan härifrån. Ganska förvånande tog det bara 14 minuter... Hade räknat med mer. Jag har också bokat tvättid och nu ligger jag bara och segar i soffan (som är underbar).

Imorron blir det skola sen är man "ledig" till måndag, då det är seminarie. Jag ska väl ta tag i uppgiften till helgen, hehe.

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

härligt att du trivs så :) jag ser fram emot att få se din lägenhet :P

2009-04-01 @ 19:41:03
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0