Surrender

Jag ger inte upp, men jag ger mig. Jag kan inte skriva mer och jag får hoppas att det räcker hela vägen. Så det så!

Det känns skönt nu, inte helt avslappnat men inte hyperspänt heller. Lite lagom så där. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll eftersom jag ska vara i skolan vid 9. Och eftersom någon har punkat min cykel (!!!!) och jag inte har pengar på busskortet får jag gå. Men jag tänkte fylla på kortet så då kan jag ju iaf åka hem.

För övrigt blir det plugg hela dagen imorron (efter skolan) och antagligen hela tisdagen. Sen på onsdag åker jag hem över påsk. Ska bli nice med (lite förhoppningsvis) vila. Om inte annat slipper man laga mat =p

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0