Man kan skriva även om man är omotiverad

Tydligen. Eftersom jag har skrivit mina peer-reviews idag fast jag inte hade någon som helst motivation i morse. Just nu känns det som att jag skulle kunna lägga mig och kolla på TV hela dagen.

Men vad jag borde göra är något av följande; läsa i metodboken, kolla på någon nätföreläsning, börja fundera på uppsats-PM:et, finslipa mina reflekterande anteckningar från seminarie 1 eller kolla igenom mina reflekterande anteckningar till imorgon.

Jag vill inte göra något av ovanstående =(

För övrgit har jag bränt mitt finger idag. Undrar om jag kan skylla på det så jag slipper plugga...

Är för seg och hjärndöd för att skriva nåt vettigt.

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

meeen oj! jag längtar inte till den kursen :/

2009-04-19 @ 15:26:20
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0