I'm soooo happy!

Idag har jag varit på bra humör hela dagen och det var riktigt länge sen. Det känns som jag kan se "ljuset i slutet av tunneln" för att använda en gammal klyscha. Allting flyter på och ja, det känns bra helt enkelt =)

Idag har jag och Hanna brainstormat om vår uppsats. Vi kom fram till en hel del bra saker, men det är hemligt än så länge =p Vi käkade lunch på Claras också, riktigt mysigt. Fast jag vet inte om vi åt långsamt eller alla andra fort men folk hann liksom komma, äta och gå innan vi var klara. Hmm, en del stressar väl kanske.

Sen handlade jag mjölk på ICA vid Juneporten. När jag kom ut stod trean där och jag hann precis med den innan den skulle åka, snacka om tur!

På eftermiddagen har jag kollat på massa nätföreläsningar och läst världens tråkigaste text om measurement theory eller vad det hette. Men nu har jag bara en modul kvar, så det känns bra, produktivt liksom.

Nu ska jag börja ladda batterierna inför imorron. See ya!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0