I always keep my promises!

Jag är duktig! (Med risk för att låta väldigt självgod). Men jag är väldigt nöjd över min insats idag. Efter två föreläsningar i skolan åkte jag hem och började med att städa hela lägenheten. Sen tog jag mig an disken som bildat ett mindre berg. Och efter det läste jag 80 sidor i Metodbok för medievetenskap. Yep, that's right, 80 sidor. Åtta-nolla. =)

Efter att ha läst ögonen ur mig (typ) tog jag en lång, härlig dusch (komplett med inpackning och peeling). Sedan kunde jag, för en gångs skull, sätta mig vid datorn utan att känna skuldkänslor. Hade fått ett mejl från Roadrunner Records som länkade till en sida där man kunde ladda ner en låt från cky's nya Carver City, helt gratis dessutom! Hellions on Parade hette låten. It was love at first note!! Jag längtar till 19 maj när skivan släpps.

Imorron är det två föreläsningar igen och ingen vidare sovmorron heller =/ Men å andra sidan är jag ledig (läs: behöver inte gå till skolan) fredag, lördag och söndag. Då ska jag försöka hinna göra sådant som jag sätter åt sidan annars. Som t.ex. skriva mina peer-reviews, göra nät-delen av kursen och planera B-uppsatsen. Skolsaker liksom... En vanlig helg med andra ord...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0