Booyah!

Idag har jag varit duktig!!

Jag sket ju att plugga igår efter att jag kommit hem från tacon. Spelade Heavenly Sword istället =p Hur som helst så satte jag mig med seminarieuppgift nr 2 i morse klockan 10. Hade tvättid idag också, så jag har sprungit mellan datan och tvättstugan. För ungefär 10 minuter sen blev jag klar =) Det känns så skönt när man blir klar med nån sån där jobbig uppgift som hängt över en länge och man tror den kommer bli jättejobbig, svår och helt omöjlig.

Som "belöning" för mitt hårda arbete ska jag över till Sumana sen. Vi ska göra pizza, spela Guitar Hero och eventuellt blir det en skräckfilm efter det (har ju några att beta av, hehe).

Nu funderar jag på om jag ska skriva mina peer-reviews eller om jag ska fortsätta med Heavenly Sword.

Hehe, though choice...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Maria

jaaag saknar er! men snart så ;) och jag är nyfiken på vad det är för tema på insparken? :P

2009-04-18 @ 15:46:23
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0