All work and no play makes me sleepy

Jag är hopplös!!!

När jag kom hem förut satte jag mig och läste, och det var ju jättebra. Men efter bara några sidor började ögonlocken lyda tyngdkraftens lagar och föll neråt. Jag bestämde mig för att läsa ut kapitlet jag höll på med och sedan vila ögonen en stund. Sagt och gjort så lade jag ifrån mig boken och lade mig sedan i soffan. Tanken var att jag skulle ligga i ungefär 10-20 minuter och sedan fortsätta läsa. Jag tänkte att jag kommer ju inte somna så det finns ingen anledning att ställa klockan.

Boy, was I wrong!

Jag vaknade närmre två timmar senare, klockan 18.30. ÅNGEST!! Som "straff" för min lilla tupplur, läste jag non-stop från kl. 19 tills ungefär nu.

Nu känns det bättre igen =)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0