What is it I'm after? Searching for disaster...

Lektionen idag var som jag ställt in mig på, tråkig. Men han lyckades iaf skämta en gång. Sen att skämtet var ganska tråkigt är ju en annan sida av myntet...

Har läst i stort sett konstant sen jag kom hem (typ kvart över tolv) så jag tycker jag förtjänar en liten paus. Det är inte det att boken är svår eller så men det är så mycket information och det är svårt att veta vad man ska lägga på minnet. Den är ju på hela 400 sidor och jag tycker allt verkar viktigt. Men vi fick iaf instuderingsfrågor idag så då kanske man får ett hum om vad man ska sikta in sig på.

Idag kom CSN, vilket innebär att jag inte är pank längre, yey!

Och imorron åker vi hem till good ol' Norrköping igen. Tåget går 18.12 härifrån och sen är det ett byte i Nässjö. Beräknar vara hemma vid 20.22 ungefär. Den här gången kommer jag inte oanmäld iaf =)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0