Varför ska det vara så svårt?

Jag är helt tom i huvet känns det som. It's like a void. Hur mycket jag än fösöker kommer det inget vettigt ur mina tankegångar. Jag vet ungefär vad jag menar, nästan, men att få ner det på papper är hopplöst. Jag har skrivit 70 ord på drygt en timme. En vanlig människa som kan uttrycka sig skulle vara klar vid det här laget (vilket de säkert är också).

Jag börjar få Xbox och Playstation abstinens. Det är mer än en månad sen jag spela. Jag har kommit ganska långt på Crackdown, hela los Muertos är eliminerade och nästan hela Shai-Gen. Och jag hade nyss börjat spela Condemned. Nu kan jag inte fortsätta på nåt av dem bara för att min tv (som inte ens är min, jag vill inte känna av den) är dum i huvet. Visst, jag har min PSP och mitt DS, men det är inte riktigt samma sak. Och det jävliga är att det är minst två veckor till jag kan fixa en annan tv, aargh! Mitt hem är väldigt anti-next-gen just nu...

Hela den här veckan är uppbokad. Plugga. Kul, va? Och jag börjar känna av tröttheten efter att ha varit uppe till tre typ varje natt sedan i fredags. Så jag kommer antagligen somna, dreglandes på boken ikväll. Sen måste jag hitta en lucka och åka och handla om jag inte vill äta vitlök till middag i tre dagar. Jag tror faktiskt att det ekar på min hylla av kylskåpet.

Ska försöka vara lite positiv också (vilken kraftansträngning). I helgen kommer syrran =) Och helgen efter det ska jag hem och till Stockholm med Sumana på konsert. Plus att jag fyller år på tisdagen efter så det blir presenter, me like!

Jag kan också nämna att igår var det rekordmånga inne på bloggen. Jag skrev ju inget jätteintressant men kul med nytt folk. However, vore det roligt om ni kunde kommentera lite så man vet om man är en uns underhållande eller om man bara är tragisk.

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0