Vänta och vänta och vänta och...

Sitter och väntar på min hyresvärd som skulle komma "någon gång på förmiddagen". Jag tycker att det redan har varit förmiddag men det är väl diskutabelt.

Har läst lite i Kulturstudier av Arthur Asa Berger. Jag gillar honom bättre än Falkheimer, det är en lättare nivå på den här boken även om teorierna kanske är lite klurigare. Vi ska iallafall ha läst den till nästa onsdag och det lär jag ju hinna om jag bara tar mig i kragen.

Seriöst, vart är hyresvärden? Han kanske glömde bort mig. Eller struntade i mig! Då får han ingen hyra av mig inte...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: syss

Faan skit i honom! Har han inte vett att ens ringa och säga att han blir sen så kan han ju glömma hyran! Varför går det inte per autogiro?

2008-09-02 @ 20:53:45
URL: http://staticwhitenoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0