Trodde jag skulle sova i evigheter...

...eftersom jag var uppe typ halva natten men jag vaknade relativt utvilad vid 10. You gotta love being young!

Som jag misstänkte har jag ingen inspiration idag heller. Jag tror det gäller att tvinga fram inspirationen ibland. Om inte annat kan man ju försöka omvandla panik till något som liknar sinnestämningen, hmm...

Om 2 dagar kommer Taproots nya album ut! Me want! Hoppas det liknar Blue-Sky Research i soundet. Inte för att Welcome är dåligt men det är lite mer old school, vilket kan vara nice ibland men i det här fallet föredarar jag the new shit.

Ni kanske har märkt att det här inlägget är lite... disorienterat. Det är för att jag egentligen inte har något vettigt att skriva men hellre ha nåt och göra än att sitta och stirra på ett tomt word-dokument.

Btw, så har jag en fråga. Jag prenumerar på lite olika RSS-feeds, ganska många av de är bloggar. Jag har Windows Vista och i sidopanelen har jag en ruta som visar alla feed-rubriker. Min fråga är om jag läser ett blogginlägg direkt från sidopanelen, ränkas det då som att jag besökt bloggen så att det syns i statistiken? Tänkte om nån visste...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: emilia

haha det har du rätt i :D

2008-09-14 @ 13:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0