Telegram, artiklar och reflektioner

Det är ingen ände på uppgifterna!

Idag har jag och Sumana kollat på en distansföreläsning hemma hos mig (eftersom jag har bredbandsuppkoppling). Den var väl... informativ. Men den larva sig massa i början och höll på och buffra i typ 5 minuter, men det gick och se iallafall.

Efter det har jag skrivit telegrammet vi ska läsa upp imorgon framför kamera (INGA OMTAGNINGAR), gjort klart EQ reflektionen och ska nu börja med att revidera min artikel för den är inte så bra just nu. Sen ska jag läsa Kulturstudier, har två kapitel kvar. Som jag sagt ska den vara klar på onsdag, så jag tar ett kapitel idag och ett imorgon.

Undrar när jag ska hinna äta...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0