Självklart så regnar det

Vaknade för drygt en timme sen. Tror du inte att det spöregnar! Seriöst börjar jag undra vad som är fel med den här staden. I tre veckor har jag bott här och det har varit fint väder kanske 5 eller 6 dagar av den tiden. Är inte det lite konstigt?

Igår hade jag och Sumana filmkväll. Vi började med nya animerade filmen Wall-E. Jag brukar inte gilla animerat, det är alltid samma story. Nån är stor och klumpig och det är alltid den personen som måste rädda hela situationen (t.ex. Kung Fu Panda, Monsters Inc). I och för sig handlar ju Wall-E också om en klumpig huvudperson men de har fått till det bra. Det blir inte samma sak. Så om man gillar animerat ska man definitivt se den.
Efter det såg vi Skenbart som gick på TV. Jag har sett den typ 4 gånger förut men den är sjukt bra så jag kunde gärna se den igen.

Strax efter 12 åkte Sumana hem men vi loggade in på msn och satt skrev till ungefär 2. Jag satt på youtube och kollade på gameplay-filmer från nya Silent Hill: Homecoming (som för övrigt kommer ut på min födelsedag, host, host - blink, blink). Hur som helst ser det jävligt nice ut. Tydligen kommer allas vår vän PH tillbaka. Undrar hur de kommer väva in det i den här nya storyn. I'm so excited!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0