Inte igen!!!

Som ni kanske minns så försov jag mig förra onsdagen. Well, guess what? Det hände igen!!!! Fan, jag blir så sur! Vaknade vid närmre 11 och vi började 8. Så den här gången kunde jag inte slinka in och skriva på närvarolistan som förra gången. Ska ner till skolan sen iallafall och få den individuella uppgiften. Fan, vad jag är klantig!

Lite roligare nyheter är att det svenska silent hill forumet (SilentSwe) är uppe igen efter att ha varit... i en svacka. Så om du gillar Silent Hill, tveka inte att gå med. Vill du leta upp mig så heter jag VaNiLLa (såklart).

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: syss

Krånglar väckarklockan fortfarande?!

2008-09-10 @ 16:41:46
URL: http://staticwhitenoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0