Ingen lat söndag här inte

Söndagar är ju såna dagar när man inte ska göra någonting bara ta det lugnt. Så kanske det var förr när man gick i grundskolan men nu är man högskolestudent och då blir det inga lata söndgar. Har varit uppe sen 11 och skrivit på reflektionen om EQ (emotionell intelligens) och börjar se ljuset i slutet av tunneln. Har lite kvar att skriva, sen ska jag skirva om artikeln jag gjorde igår för det var bara ett ganska dåligt första utkast. Sen måste jag läsa lite för boken ska vara utläst till på onsdag. Suck...

Men jag har iallafall nåt att se fram emot. Jag har nämligen blivit inbjuden till Sumana för att äta pannkakor senare, mums.

Oh well, back to work!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0