I'm like a junkie without an addiction

Idag har jag varit duktigt och bearbetat alla mina anteckningar. Jag brukar skriva in allt i ett worddokument för att det ska bli mer lättöverskådligt plus att man lär sig medan man skriver. Har hunnit med alla Falkheimer anteckningar, blev 13 sidor! Och då har jag inte tagit med Thurén anteckningarna, phew...

Jag måste gå och lägga mig tidigt idag. Jag är ett vrak, minst sagt. Har varit uppe jättesent varje dag sen i fredags (damn you msn!). Det tidigaste jag gått och lagt mig är 3 =O Häromdan var hon närmre fyra när jag kom på att jag var jättetrött. Men har man intressanta samtal flyger tiden iväg.

Ikväll kommer Sumana eftersom det är Heroes =) Synd bara att vi är så efter här i Sverige. I USA börjar snart säsong 3, liksom.

Och igår släpptes ju Taproots nya platta Our Long Road Home. Jag lyssnade igenom den igår/idag (klockan hann slå tolv innan jag lyssnat klart). Jag hade lite förutfattade meningar gentemot det för på olika forum har jag hört att skivan skulle vara annorlunda deras gamla, att den inte skulle vara lika hård. Well, jag lyssnade igenom den... and fucking loved it! Visst, var det lite annorlunda från deras gamla men de hade ju ändå sitt sound. Så den går nu varm i stereon =)

VaNiLLa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0