If you wanna sink to the bottom with me

Ah, vad underbart det var att vakna i morse och inte var lika trött som när man gick och la sig. Jag kände igår att det inte gick att vara uppe till 3 varje natt, det håller liksom inte i längden (wow, vilken insiktsfull människa jag är). Så igår efter att Sumana gått hem gick jag ner och borsta tänderna och sen gick jag helt enkelt och la mig. Hon var typ 23.30. Nice!

Idag är det tvätt/plugg dag. Har skrivit in det sista av mina anteckningar, totalt blev det 15 sidor, så jag har lite att öva på inför tentan imorron. Tydligen får vi ha med oss böckerna så de behöver man inte råplugga på. Tur är väl det, annars hade jag varit panikslagen vid det här laget. Det är inte det att jag inte läst dem eller att jag inte förstår dem men att memorera dem... nej, så bra minne har inte ens jag (som brukar kallas minnet).

Och igår fick jag tillbaka suget att skriva igen. Skönlitterärt alltså. På svenska Silent Hill forumet startades det en ny tråd där man ska skriva en historia och sen sluta mitt i så nån annan får fortsätta. Jag tänkte först inte göra det för jag tänkte det blir säkert inget bra. Men sakta började en story bildas i huvet på mig och efter ett tag var jag bara tvungen att skriva ner det. Och det blev ganska långt. Och självklart avslutades det med en cliffhanger =p Om ni vill läsa den (den är ju inte klar men ändå), gå in här Silent Hill, scrolla ner till "Latest Discussions" och välj tråden som heter "Historia: In i dimman". Ligger den inte där får ni gå till själva forumet och till kategorien "Övrigt". Hittar ni den iaf inte har ni inte på Internet att göra =)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0