Footsteps outside my door

Det har varit nån på vinden typ hela kvällen. Jag har hört hur nån gått fram och tillbaka, upp och ner för trappen. Undrar vem det är... Kanske de som ska flytta...

Det blev inte mycket skrivande idag, som jag hade räknat med. I morron måste jag verkligen skärpa mig och göra uppgifterna. Varför har jag ingen självdisciplin?

Det regnar inte längre (kors i taket). Det är allmänt ganska tyst, men det kan ju bero på att klockan är närmre 2 men vad vet jag.

När man skriver akademiskt ska man ha ett stycke för varje tankegång. Det är därför det här inlägget är så uppdelat. Alla tankar bara snurrar runt där inne. Har man tur kanske något fastnar i frontalloben.

Näe, vad jag svamlar, kanske dags att ge sig för idag. Eller för nu iaf, lär ju skriva mer idag, fast sen, när vanligt folk är uppe. Ja, ni fattar...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0