Ehh... intresserad eller?

Satt och kollade på min statistik här på bloggen. Igår hade det varit 75 sidvisningar. Vem är det som har gått in så många gånger? Ge dig gärna till känna...

Idag har jag och Sumana varit på skolans bibba och pluggat. Vi kände båda två att det var smartast så eftersom vi inte gör så mycket annars. Vi åkte hemifrån vid 11 och var väl där vi typ 20 över. Själva campusområdet var helt öde (det var ju Akademien igår) så vi tänkte att vi skulle bli ganska ensamma. Trodde vi ja! Det var skitmycket folk inne i biblioteket. Troligtvis måste man vara där ganska tidigt om man vill ha de bästa platserna. Vi hamnade till slut allra högst upp precis bredvid en mittgång så folk gick fram och tillbaka hela tiden. Men vi fick i alla fall en del gjort.

Efter ett tag blev vi hungriga och åkte hem till Sumana och lagade mat. Det blev kryddstarka köttbullar och potatismos, och så självklart lite "Takida-sallad". Sen bestämde sig Sumanas internet för att krångla så vi åkte hem till mig för att kolla på Idol och Heroes.

Och Sumana åkte för ett tag sen och då skulle jag försöka lägga in lite bilder i datorn men tydligen vill den inte registrera kameran när jag pluggar in den så jag vet inte riktigt vad jag ska göra.

Det har regnat i stort sett hela dagen... Så är det i Regnköping...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: syss

2008-09-05 @ 20:56:01
Postat av: syss

vad är "takida-sallad"?

2008-09-05 @ 20:57:36
URL: http://staticwhitenoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0