Dude, I totally miss you

I helgen har Roobs varit här! Vi har haft så jävla kul.

I fredags lagade vi kyckling i Uncle Ben's sås med ris (delicious) nästan direkt när hon kom hit. Båda två var hungriga så det blev mycket mat, till och med en matlåda =) Kvällen spenderades framför datorn med filmerna Cube 2: Hypercube och Love Guru. Båda två uppskattades.

I lördags (igår) var vi på A6 med Sumana. Det var enormt stort och vi gick vilse mer än en gång. Vi lunchade också, pizza slice buffé (yummy). På kvällen lagade vi vårrullar med nudlar, vilket också blev en liten matlåda av (lucky me). Resten av kvällen spelade vi Spore och lite senare kollade vi på The Running Man.

Idag började vi dagen med att städa hela nedervåningen. Tydligen ska vi som bor i huset turas om att städa, så det blir en gång var tredje vecka. Så jag tänkte att jag börjar och tar min vecka när jag har förstärkning. Vi städade grundligt, grundligare än de andra tydligen gjort för det var jättesktigt överallt! Senare åkte vi ner till skolan en sväng och sedan vidare ner till Subway för att äta lunch/middag. Det var gott, tog en foot-long, =)

Sen gick dagen alldeles för fort och det var dags att följa Eve ner till busstationen. Och nu är jag ensam igen. Varför går helgerna alltid så fort när man är hemma eller när någon är här?

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: emilia

ohh haru köpt spore eller laddat hem?

2008-09-21 @ 22:06:42
URL: http://emiliano.blogg.se/
Postat av: syss

Miss you too my little beaver!

2008-09-22 @ 14:59:55
URL: http://staticwhitenoise.blogg.se/
Postat av: emilia

haha funderar också på att göra så :P

2008-09-22 @ 15:39:01
URL: http://emiliano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0