Thoughts from a tired mind

Så var man hemma igen. All alone...

Näe, men det är lugnt, det är ju bara det att det var jobbigare att åka den här gången eftersom man varit hemma längre än bara en helg. Men det är ju inte som att vi aldrig kommer träffas igen =) Åkte ju med Sumana och hennes föräldrar så man slapp ju iaf åka buss. Vi gick också på A6 en stund, men jag höll hårt i mina pengar, har spenderat på tok för mycket den här veckan. Visserligen var det nödvändiga saker men ändå...

Internet här i huset krånglar så jag kopplade in det mobila istället, det går mycket bättre, vilket är konstigt med tanke på att det mobila ligger på 7mb/s och det i huset på 100! Men, men, bara jag har internet så. Läskigt vad beroende man är egentligen. Vet inte vad jag skulle göra om jag var utan Internet en hel dag. Asså, det är ju inte så att jag måste komma in på Internet varje dag men det blir ju liksom så. Man kollar mejlen, facebook, är inne på msn, googlar saker, kollar på youtube, ladda ner saker, skriver på Silent Hill forumet, bloggar och läser andras bloggar. Det har liksom blivit lite av en ritual och datan är ju konstant på med Internetuppkoppling. Lever man i ett informationssamhälle så gör man ju.

I morgon börjar vi inte förrän 15. Det är så jobbigt för då går liksom nästan hela dagen och sen måste man gå till skolan. Och sen är ju dilemmat om man ska äta innan föreläsningen eller efter. Förmiddagen lär ju dock inte vara så svår att hitta nåt att sysselsätta sig med. Måste läsa hela kapitel 9 i "bibeln" och det är typ det längsta eller nåt. Fullt med statistik och diagram och text. Orka!

Varför kommer aldrig några av de band jag lyssnar på någonsin till Sverige? Måste man sitta och åka utomlands för att kunna se en bra konsert? Jag menar, tänk bara om jag kunde gått på Music as a Weapon konserten, Chevelle (älskar), Taproot (älskar) och Disturbed (älskar) på en och samma gång! It's like a fucking dream come true! Men åh nej, det går ju inte att pallra sig hit till Sverige inte! Om jag någonsin blir känd rockstjärna (haha, I wish) ska jag fan åka till varenda litet sketet land och spela om det så tar mig år! Everything for the fans!

Och självklart blev jag hungrig nu (00.48). Jag blir alltid hungrig på kvällen/natten. Jag testade att äta lite senare typ runt 18-19 men jag blir iaf döhungrig runt tolvslaget. Det är nog fel på mig. Eller så har jag pajat dygnsrytmen så pass att min mage inte hänger med. Så måste det vara...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0