Livet i bilder

På allmän begäran tänkte jag lägga upp lite bilder. Kul att bryta mönstret med bara text =p

Utsikt från mitt fönster (dagtid)


Samma utsikt (fast på kvällen)


Mitt skrivbord (försök bortse från röran, hehe)


Min stereo som i stort sett alltid är på, iPoden ikopplad såklart (My lucky charms Eevee och Bulbasaur kan också ses på bild) Och ja, jag vet att jag speglas i stereon =p


Några av mina spel (och en godisbox, tyvärr tom)


Min säng (behövs en beskrivning..? Det är där jag sover)


Min TV (och mina babies står under <3)


Min garderob (syns kanske inte på bilden, men den är ganska liten)


Mina fina ljus som jag fick i födelsedagspresent =)


Och några andra lyktor jag köpte idag på Indiska.


Kan också berätta att jag åt wok idag. Så här såg det ut:


Sen tyckte jag att det var en bra idé att plugga lite. Men jag behövde lite motivation i färgerna rosa, vit och grön...


Sen blev boken tråkig så jag radade upp alla bilar i färgordning istället. Det var mycket roligare!


Nu blir det inga mer bilder för den här gången. Btw, den dåliga kvalitén på bilderna beror på att det är mobilkameran. Har fortfarande inte fått kameran och datorn att samarbeta.

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

så fint, tycker de va bra för att va mobilkamera, mycket bättre än min iaf.

2008-10-03 @ 23:40:16
URL: http://sumana.blogg.se/
Postat av: Aaron

not that i understand anything =p but i like the layout. guess you are a fan of ubisoft then, with the prince of persia banner and the assassin's creed game?

2008-10-04 @ 14:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0