The Sound of Madness

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det är ungefär det bästa sättet att beskriva det, ljudet jag vaknade av i morse klockan 8. De på nedervåningen tyckte att det var en helt resonabel tid att börja leka med slagborren. Visserligen får man låta efter 7 och jag skulle ju ändå upp men jag tycker det var lite respektlöst mot de andra hyresgästerna. Var det verkligen så bråttom att göra ett hål i väggen att det inte kunde vänta..?

Men detta fick mig inte på dåligt humör. Inte pigg men inte heller övertrött gick jag hela långa vägen ner till köket och kom på att jag inte köpt något annat pålägg än Fetaost & Oliv Keson som var oätlig. Men uppfinningsrik och kreativ som jag är (haha) så hittade jag en burk champinjoner som jag hällde upp på en brödskiva. Sen lade jag, hör och häpna, en till brödskiva ovanpå och skickade in hela härligheten i smörgåsgrillen. Det blev väl sådär, hade varit godare om man haft ost på men det funkade.

Iväg till skolan och idag kom vi inte överdrivet tidigt utan mer lagom. Lektionen var seg men vi slapp iaf anteckna. Jag svävade bort ganska många gånger i konstiga tankegångar, men jag tror jag fatta det mesta av vad han sa... kanske... ehh, ja...

Efter lektionen var jag ganska hungrig, min svampmacka är inget man står sig på nån längre tid direkt. Så Sumana och jag cyklade ner till stan och käkade på McDonald's. Där inne såg vi många roliga saker; en man som hade stirrande ögon som default mode typ, och en unge i typ skoluniform (!) och det roligaste av allt; en unge med overall och foppatofflor till. Föräldrarna borde avlivas!

Sen strosade vi på stan ett tag och sedan bar det av till ICA. Jag behövde ju dels pålägg men också ny tandborste och schampoo och lite sånt. Problemet var att jag hade två påsar och båda var ganska tunga. Eftersom jag inte hade med mig cykelkorgen fick jag ha påsarna på styret. Det kändes ungefär som när man cyklar hem från kåren klockan 2 en onsdag med mer än måttligt med alkohol i kroppen. Men hem kom jag, tyvärr inte innan det började regna dock. Men det är ju fredag så mysbyxorna har ju åkt på =)

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0