Time flies

Damn, vad seg jag är idag! Gick upp runt halv 10 (snooza bara en halvtimme, yey me) och åt. Jag var rejält hungrig, vilket ni kanske vet om ni läste mitt föregående inlägg. Sen läste jag hela förmiddagen, OMG vad tråkigt det var. Var seriöst på väg att somna flera gånger men behärskade mig.

Klockan 15 (dum tid) började dagens föreläsning. Det var Mr Boring den här gången och det var ingen överraskning att lektionen var seg och gick segt. Om man ska sammanfatta allt kan man säga segt. Förstår ni då hur segt det var?

Sen fick vi reda på att vi blivit indelade i grupper förra gången när det var "frågestund" som Sumana och jag inte gick på. Så vi blev indelade nu och har typ en veckas mindre tid på oss (!). Men Elif och jag blev en grupp och vi stannade kvar efter lektionen och skrev lite. Hann faktiskt med ganska mycket men vi har lite kvar. Ska åka lite tidigare till skolan och göra klart det innan lektionen. Orkar inte stanna efter skolan imorron också.

Jag hade ju räknat med att vara hemma halv sex och därför åt jag ju inget innan lektionen. Men nu kom jag ju inte hem förrän närmre halv åtta. Gissa om jag var hungrig? Alltför hungrig för att laga mat blev det en matlåda, wok med nudlar (yummy).

Nu borde jag gå och lägga mig. Vadå? tänker ni, klockan är bara tio i tolv. Men jag känner att jag borde försöka fixa min dygnsrytm så jag inte är trött hela dagarna och hungrig på nätterna. Wish me luck!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0