Perception

Känns som om klockan är mycket mer än vad den faktiskt är. Så här trött brukar jag vara när klockan är typ 2-3 men den är ju bara drygt halv 1. Ändå har jag sovit som vanligt och inte varit uppe så länge om nätterna (jämfört med när jag är hemma i Jönköping). Det är väl bara så ibland antar jag. Hemma pluggar jag ju mest och använder inte så mycket fysisk energi. Idag har jag gått på stan hela dagen så det kan ju spela en viss roll.

Nu ska jag spela betapet med syrran, I'm gonna win!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: emilia

svar: haha det vore roligt :D men tyvärr tror jag inte det finns något för miiig i jkpg :P

2008-10-10 @ 00:47:20
URL: http://emiliano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0