Måste... hålla... ögonen... öppna...

Det borde fan vad olagligt att gå upp före klockan 10 på morgonen! Har väl sovit kanske fyra timmar inatt, not enough! Och så ska man ju ut på kåren ikväll, då kan man ju inte va trött. Funderar starkt på att ta en tupplur efter gruppövningen, så jag inte somnar i nån soffa på kåren =p

Gruppövningen ja, hmm. Ska vara i skolan om en timme drygt. Vi ska ju presentera vår gruppuppgift muntligt. Det är ingen jättegrej, bara köra igenom det lite snabbt men det spelar ingen roll, jag blir iaf nervös. Hata! Det är egentligen den där stunden innan som är jobbigast, när man bara väntar. När man väl har börjat brukar det går bra, men den där jävla väntan!

Näe, nu ska jag försöka öva lite på vad jag ska säga. Vill ju inte stå därframme och få blackout, vilket antagligen kommer hända ändå men...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0