Just another other day

Måndag igen. Dagarna går så fort, jag menar imorron är det en vecka sen min födelsedag. Det känns ju som att det var igår eller nåt. Men det är väl iofs bra att det går framåt, skulle ju vara trist och tiden segade sig fram.

Idag har vi en föreläsning mellan 13 och 15. Den skulle handla om radio och TV (vilket typ alla har gjort så ingen överraskning där direkt). Imorgon har vi en "frågestund" mellan 8 och 9 (eller 9 och10?). Klassen är uppdelad i fyra grupper efter bokstavsordning så jag hamna ju självklart i den första gruppen. Fast då har man det överstökat, de sista grupperna (t.ex. den Sumana är med i) är inte förrän efter lunch så jag ska inte klaga.

Jag tänkte gå ner och borsta tänderna och sminka mig förut men badrummet var upptaget. Hoppas vem som nu är därinne inte planerar att vara där jättelänge för jag ska ju gå snart. Kanske bäst att gå ner och kolla igen...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0