It's hard when the world's starin' at you

Phew! Nu är jag hemma igen efter redovisningen. Det gick bra, fast ett tag trodde jag att jag skulle få stå där uppe ensam. Det var nämligen så att min gruppmedlem var försenad och de gick i bokstavsordning vilket betydde att vi var tredje gruppen ut. Lyckligtvis kom hon precis i tid, jag skulle precis börja prata =)

Sen svängde jag förbi stan en snabbis. Orkade egentligen inte men jag lär ju inte hinna sen så jag tänkte det var lika bra. Blev stoppad av en sån där försäljare från 3 IGEN. Och inte nog med det, det var samma människa som sist, vad är oddsen, haha. Som tur var behövde jag inte stanna och prata med honom eftersom jag redan har både 3 mobil och 3 mobilt bredband.

Nu är jag hemma och hade tänkt sova lite eftersom vi ska ut ikväll. Men när jag får sova är jag självklart inte trött. Det är skumt för imorse hade jag kunnat mörda för att få sova bara fem minuter till men nu är jag jättepigg. Jag lovar att jag kommer bli skittrött hemma hos Sumana sen. Haha, så går det när man fuckar med dygnsrytmen.

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0