I tell myself not to go, but I go

Datasal hela dagen! Första passet gick vi igenom PowerPoint (ja, jag vet, yesterdays news typ) men det mesta kunde man ju förstås. Det andra passet gick vi igenom ett program som hette Producer och är ett plug-in-program till PowerPoint. I det kan man i stort sett göra en hemsida av sin PowerPoint och lägga till ett filmklipp där man presenterar innehållet. Det ska vi nämligen göra, en så kallad technology autobiography. Vi ska beskriva och berätta hur vi växt med olika teknologiska prylar med hjälp av PowerPoint och en inspelning. Jag tror det kan bli kul, bara jag kan få min webbkamera att samarbeta =/ Och eftersom det finns internationella studenter på kursen ska vi göra det på engelska, me like =)

I morgon är jag ledig! Eller, ja, ledig är man ju aldrig, men jag behöver inte åka till skolan iaf. Då ska jag börja fila på min autobiography och läsa lite mer i The Insane Are Running The Asylum. Jag började läsa den igår och den är faktiskt riktigt intressant. Man känner igen sig i exemplen och man se verkligen saker ur helt nya perspektiv som man annars inte tänker på. Kul!

Fick räkning från Radiotjänst idag igen. Jag tycker det kommer så ofta! Ska det inte typ vara tre eller fyra ggr/år? Jag har redan fått det två gånger ju... I want my money :(

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0