I love me

Så var man hemkommen från tentan. Jag måste säga att det känns riktigt bra. Det var sju frågor och det var bara en jag var lite osäker på men den var också den med minst poäng så det kändes rätt okej ändå. Det var typ samma frågor som det var på de gamla tentorna (som jag övat på) så det var inte så svårt som jag trott. Believe me, jag hade svårt att somna igår. "Har jag pluggat tillräckligt?", "Ska jag läsa om det där en gång till?", "Hur var det med det där nu igen?". Haha, ja, nju är det iaf över =)

En annan kul sak som hände precis innan tentan var att vi träffa vår (Sumana och min) gamla rörlig bild-lärare från Kungsgård! Tydligen pluggade han där nån gång i månaden. Vilket sammanträffade liksom. När jag sedan var klar med tentan träffade jag honom igen och vi stod och snacka ett tag.

Men nu är jag hemma och det är chill som gäller =p

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: roobs

Det är du värd Boo!

2008-10-23 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0