En teknoblogg

Idag var det svårt att ta sig upp ur sängen. När man sedan tittade ut och såg att frosten hade lagt sig över området blev man ju inte direkt mycket piggare på att cykla till skolan. Men måste man så...

Dagens uppgift var att skapa en blogg. Inte en vanlig blogg (som den här) utan en där vi ska diskutera olika element av kursen. Det var ju inte alltför svårt och jag har redan skrivit mitt första inlägg =P Här är en länk om ni är intresserade: Vanillas TeknoBlogg

Jag har hunnit med mycket annat skolrelaterat idag. Jag skapade två nya trådar i diskussionsforumet på pingpong och har börjat på min technology autobiography. Jag kom faktiskt riktigt långt och ska bara fila lite på manuset så kan jag nog spela in det imorgon. Ah, jag älskar att vara ute i god tid.

Imorgon är det filmdags, shemalagd, haha. Vi ska se filmen Triumph of The Nerds som är tre timmar lång (!!!). Hoppas det blir nån paus o__0

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0