Datorer är lustiga saker

När sista tvättmaskinen gått klart bar det av till Sumana för att se om jag kunde hjälpa till med ett dataproblem. Vi misstänkte att ett virus var i görningen men efter att ha sökt igenom datorn 3 gånger med 3 olika program drog vi slutsatsen att det nog inte fanns något virus (eller så var programmen inte tillräckligt bra för att upptäcka dem).

En rolig sak som hände var att jag loggade in på msn, fast att jag var hos Sumana. Vi satt och snacka och sen kom en ruta upp: VaNiLLa har loggat in och sen min lilla bild där också. Ett ögonblick tänkte jag att nån tagit sig in i mitt rum, men varför de skulle logga in på msn i så fall verka ju långsökt så det var väl bara nåt knäppt. Ja, se datorer...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0