Block Mind

Aa, dagen före tentan! The anticipation... the horror!

Näe, men jag känner att jag inte kan få in så mycket mer nu så det är väl bara att bita ihop, ta det kallt och hoppas jag klarar det. Gör jag inte det så är det ju inte mycket att göra, det blir omtenta helt enkelt. Men jag känner mig lite mer självsäker eftersom det gick så bra på förra tentan =)

Har inte gjort nåt annat idag förutom att plugga, trist men nödvändigt. I morgon ska jag chilla som fan och kolla på Heroes. Sen kommer mamma på fredag och sen är ju hela helgen uppbokad =) Börjar ny kurs på måndag men nu tar vi det jävligt lugnt. Det är ju bara onsdag kväll än så länge...

Btw, nån kommenterade mitt förra inlägg och skrev typ "tack för att du höll med mig". Men personen var anonym så jag vet inte vad jag ska ha hållit med om. Om du läser det här får du gärna ge dig till känna så jag fattar vad jag höll med om, så att säga

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Jag tror det va Emilia som kommentera det du kommenterat i hennes blogg. Vi börjar den nya kusen på mån den 27.

2008-10-22 @ 23:14:56
URL: http://sumana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0