Bear with me, I'm bored

1. VAD HETER DU?
Emma

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
iPoden går på shuffle men precis just nu är det Riot med Three Days Grace

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Var i skolan ganska länge, pluggade, satt på msn (det vanliga med andra ord)

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Igår? Lasagne

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Kallt och mörkt. Enligt min väder-gadget på sidopanelen är det 0 grader =/

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Sumana

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Hårfärg skulle jag gissa

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Det skickades inte, jag snodde det från nåns sida

10. HUR MÅR DU IDAG?
Fortfarande inte helt frisk men... okej

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Cola (Vanilla Coke ftw)

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Bacardi Breezer är ju trevligt

13. FAVORITSPORT?
Gah! Jag hatar sport!

14. HÅRFÄRG!!
Naturligt: Blond
Just nu: Brun

15. ÖGONFÄRG?
Blå/grön

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Nedgång. Jag är en nattmänniska

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Roobs 23

18. FAVORITMÅNAD?
Har ingen direkt

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
The return of the pink phanter

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag

21. FAVORITHOBBY?
Spela spel såklart

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Antagligen

23. FAVORITLÅT(ar)
Allt med Chevelle i stort sett

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

25. KRAMAR ELLER KYSS?
Kyssar

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande

27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad (trots att jag är VaNiLLa)

28. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Bor i ett flerfamiljshus med Ellinor och Åsa

29. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU?
Till skolan: The Inmates Are Running The Asylum av Alan Cooper
Privat: Stiftelsetriologin av Isaac Asimov

30. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
Jason Mraz med Sumana

31. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen (behövs inte till en laptop)

32. FAVORITSPEL?
Står mellan Silent Hill och Prince of Persia

33. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Näe, men jag gråter inte för det

34. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nope

35. ÄR DU ROMANTISK?
Tja, det kan väl inte jag direkt svara på

36. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja

37. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Till skolan på morgonen sen hem och börja fila på min technology autobiography

38. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
20:42

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0