BARA 39 frågor kvar

Åh, har suttit och gjort instuderingsfrågor i stort sett hela dagen. Jag satte upp ett mål för hur mycket jag skulle göra idag och jag nådde det för ungefär en minut sen =) Har dock 39 frågor kvar men hjärnan är helt tom nu så den får vila till imorron.

Det var min städvecka den här veckan. Jag hade tänkt göra det på söndag, men när jag kom hem från Netto runt 13 så kände jag mig relativt pigg, så jag tänkte varför inte göra det nu? Sprang upp och hämtade iPoden och städade frenetiskt och jättenoga i en timme, lite mer. Det känns som det går så mycket fortare när man lyssnar på Chevelle och Finger Eleven <3

I helgen blir det att göra klart instuderingsfrågorna, läsa ut "Bibeln" och tvätta. Kul va?

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0