Anything but this

Det är inte klokt vilka ursäkter man hittar på för att slippa ifrån pluggandet om så bara för en stund. Just nu går det väldigt segt för jag hittar inte svaren på frågorna och när jag försöker skriva utifrån mina egna tankar blir det bara skit. Så nu tog jag en paus för att blogga. För det är ju så nödvändigt.

Ni kanske minns att jag för ett tag sen gnällde att inga bra band kom till Sverige. Well, nu är det så att jag hade fel. Igår bokade jag biljetter till Less Than Jake och så fort de släpper biljetterna till P.O.D. så ska dessa också införskaffas =)

Jag bokade också biljetter hem igår till jullovet. Det var faktiskt riktigt billigt, 438 för både Sumana och mig tur och retur. Det lönar sig att vara ute i god tid.

Nu ska jag väl tillbaka till instuderingsfrågorna från helvetet. Don't worry, jag är bara lite trött (och sjuk), blir smått negativt då...

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh okej, det känns då bra iaf ;P Jag avskyr verkligen att plugga på helgerna. Det borde vara olagligt :)

2008-10-18 @ 14:07:17
URL: http://lurifiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0