Sky cab

Jaha, då var projektet igång! Eller, ja, vi har ju inte direkt gjort något än men vi har iaf bildat en grupp =p

Vår uppgift är att designa gränssnittet till en betalningstjänst till en uppfinning som kallas "Sky Cab". Och som vi alla minns från projektarbetet på gymnasiet så är det proccessen som är det viktiga.Vi hade hela två timmars genomgång över exakt hur vi ska arbeta. Vi bestämde enhälligt i gruppen att börja imorgon och typ läsa lite idag och sen komma med öppna sinnen och fulla magar imorron =p

Och så har jag anmält mig som studentambassadör, bara så där out of the blue. Har ju fått mejlet typ tre gånger men aldrig kollat närmre men så idag kom det en tjej och snacka om det och det lät ganska kul så jag tänkte varför inte. Ser ju alltid snyggt ut i cv:t om inte annat, hehe.

Nu ska jag skriva blogginlägg om artikelsamlingen. Försöka iaf...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0