Mirrors

Okej, så vi tänkte det är ju Halloween och allt så då måste man ju bara se en skräckis. Så Sumana och jag kröp upp i sängen framför datan och satte igång en film som hette Mirrors. Som namnet avslöjar innehöll den speglar... och blod... och läskiga jävla saker. I en scen är det en som sliter sönder sin egen käke!! Den var riktigt äcklig! Självklart har jag ju också en stor jävla spegel vi huvudändan av sängen =S

Efter filmen kände vi att vi ville ha nåt lite mer... mindre blodigt. Så det blev en sci-fi komedi, Meet Dave med Eddie Murphy. Den var ganska kul, om än förutsägbar men säg en komedi som inte är det.

Vi såg också fyrverkerier från mitt fönster. Vi lyckades dock inte lista ut varifrån de sköt iväg dem. Det såg ut att komma från stan men det borde ju varit en relativt öppen plats och i stan är det ju rätt många byggnader så troligtvis var det inte där.

I morgon (idag) måste jag verkligen plugga. Det enda i pluggväg jag gjort idag är att läsa förordet till Konvergenskulturen. Till mitt försvar kan jag dock säga att det var ett långt förord, som jag iofs inte förstod så mycket av men ändå...

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0