Learn to read, dammit!!

Jag hade bokat tvättid till idag klockan 15 när jag kom hem. Men självklart var det någon som tvättade (trots att det stått på schemat i TVÅ DAGAR att jag skulle tvätta idag). Jag skrev en lapp och tömde maskinerna och hängde upp den så länge. Sen kom upptäckt nummer 2, nån hade snott av mitt tvättmedel (som jag till och med skrivit mitt namn på). Jag blir så trött, kan inte folk läsa? Och till råga på allt är det ju fullt med kläder på tvättlinan så var jag ska hänga min tvätt är ett mysterium. Ahhhh!!!

För att lugna ner mig (och samtidigt göra något produktivt) så spelade jag in min techno autobiography. Jag vet inte hur många omtagningar jag gjorde men det blev en hel del. Är inte 100% nöjd med det klipp som jag till slut valde men jag tror det är det bästa jag kan åstadkomma.

Det blir mörkt så fort nuförtiden! Det är redan kolmörkt ute liksom. Hur ska det bli i vinter?

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0