Garlic!

Vi åt way too much vitlök idag. Pasta med sås (spetsad med vitlök) och vitlöksbröd. Men det är värt dålig andedräkt, because it's good!!

I morgon ska vi börja med projektet (har fortfarande inte riktigt koll på exakt vad det är vi förväntas göra). Och på fredag är det bokseminarium som gäller. Fick lite ångest förut för att jag förkastat allt vad plugga heter den här veckan men jag har läst nu och jag ligger rätt bra till, har ett avsnitt kvar i Cooper och bara slutorden kvar i Jenkins. Det kommer nog gå bra...

Oh, jag glömde nästan, jag har klarat Crackdown! Exakt klockan 03.18 i fredags klarade jag av den sista kingpinen (jag kollade nämligen klockan, haha). It feels so good!

VaNiLLa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0