Damn this rain!

Asså, seriöst, jag vet att jag klagat på det många gånger men det regnar verkligen onaturligt mycket här. Och självklart lyckas det alltid regna de tider när jag faktiskt ska nånstans vilket innebär att man måste cykla i spöregn. Det är faktiskt nästan så man längtar efter snö...

Inatt har jag sovit så jävla bra. Jag gick och lade mig ganska tidigt, redan 23 och sen sov jag ända till 9 imorse. Jag känner mig riktigt utvilad, vilket jag inte gjort på länge. Hade det inte regnat så skulle det vara en toppendag =p

Vid två ska jag vara vid skolan och vi ska börja på vårt projekt. Jag tror, och hoppas, att det kan bli ganska kul. Förhoppningsvis har vi tekniken på vår sida den här gången också (jag vägrar arbeta i He207 efter den förra incidenten). Men jag ska ha min laptop med mig, den kan man alltid lita på <3

Nu ska jag fortsätta skriva på mitt inlägg om Generation C. Började igår men blev inte riktigt klar, så jag tänkte, istället för att sitta och stirra på det jag redan skrivit i flera timmar kunde jag lika gärna sova på saken och skriva klart idag. Vi får väl se hur det går =P

Hej, som en träkloss!

VaNiLLa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0