Cheesy

Idag har jag fått ett överskott av ost. Kom hem från lektionen idag till dukat bord =) Och det som bjöds var pasta med ostsås, med betoning på ost. Fick senare reda på att hon använt ett helt paket riven ost! Så nu är väl våra artärer helt igenmurade med flera lager ost.

Och jag bara måste få klaga lite! Silent Hill Homecoming som jag beställde för ett tag sen som skulle komma nu i november, har blivit försenat till februari! Jag hatar Europa när det gäller att importera spel! Vi får jämt allting typ ett halvår efter alla i USA. Både Aaron och Daniel har redan klarat spelet två gånger om, eftersom de haft det sen i september =/

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: Sumana

Jo, de va photoshop, men ja va väl lite trött när ja skrev de. haha.

2008-11-10 @ 18:59:15
URL: http://sumana.blogg.se/
Postat av: roobs

stackars lilla boo!

2008-11-11 @ 10:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0