"Bara en kortis" - yeah right!

Idag fick jag sovmorgon!!! Det var underbart! Kände mig riktigt utvilad och redo för en ny dag (så klyschigt, men sant). Eftersom vi varit isolerade i "The Glass Prison" i hela tre dagar, bestämde vi i gruppen för att sätta oss på ett fik och skriva vår opponering istället. Jag, Sumana och Hanna promenerade tillsammans eftersom vi ändå bor på samma sträcka ner till stan.

När vi samlats allihopa satte vi oss på Johans. Jag köpte en varm choklad men skippade grädden. Jag mår alltid illa av grädde och jag hade ingen lust med det. Innan vi börja satt vi bara och småprata om allt och inget. Alla var glada att slippa vara i skolan.

När vi "slösat" tillräckligt mycket tid började vi med uppgiften. Men det dröjde inte länge förrän vi stötte på problem. Eller problem och problem, vi hade svårt att hitta positiva saker att skriva. Den negativa listan hade däremot många punkter. Men efter lite funderande och en härlig blåbärspaj för min del, kom vi iaf på en del saker som vi tyckte var bra.

Vi delade också upp vem som skulle säga vad på presentationen imorron. Jag ska prata om våra personas, Kate och Bengt-Åke. Jag hoppas bara att jag kan säga Bengt-Åke utan att skratta (eller tänka på Microsoft Anna). Men det ska nog gå bra. Det jag är mest nervös för är opponeringen. Undrar liksom vad folk kommer hitta för brister i vår design (som vi inte hittat själva vill säga).

Vi ska ha ett online-möte på msn ikväll och prata ihop oss lite så vi är förberedda inför imorron. Önska oss lycka till!

VaNiLLa

Kommentarer
Postat av: roobs

good luck boo!

2008-11-27 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0