3:e gången gillt

Det här låter kanske otroligt men idag blev jag stannad av samma 3-försäljare som stoppat mig vid två andra tillfällen. Seriöst, kan han inte komma ihåg mig!? Jag vet att han inte kan komma ihåg alla han pratar med men jag är typ den enda i hela Jönköping som har mössa, det borde väl indikera nåt. Han försökte sälja en mobil till Sumana men lyckades inte, hehe.

 

Ikväll var det ju biokväll, nya Bond! Pga. av just den där 3-försäljaren tog det längre tid på stan än vi trott och vi fick typ racea hem till Sumana, laga mat, kasta i oss den och sen åka ner till stan igen. Eller, vi kastade inte direkt i oss maten men det blev inget sitta och smälta maten iaf.

 

Väl inne i biosalongen hittade vi våra platser och jag var glad för att inget satt bredvid mig på andra sidan (fast nånstans visste jag ju att det skulle ändras). Och mycket riktigt kommer tre äldre män nästan precis innan själva filmen började. Han som satte sig bredvid mig var jättejobbig. För det första hosta han (kan han ju iofs inte rå för). Det var sån där äcklig slemhosta ni vet. Och för det andra kommentera han massa småsaker genom hela filmen, typ ”Ja, fina garage de har där i Italien”. Orka liksom!

 

Hur som helst så försökte jag ignorera honom och njuta av filmen. Ungefär halvvägs in i filmen börjar en mobiltelefon ringa, ganska högt kan jag tillägga. Ingen i salongen kändes vid telefonen och efter ett tag slutade det ringa. Men bara kanske fem minuter senare ringde det igen, längre den här gången. Fortfarande ingen som började famla efter någon mobil. När mobilen senare började ringa en tredje gång, då reagerade ägaren. Gissa vem det var? Oh yeah, precis. Det var Mr Äcklig Slemhosta. Hur kan man inte känna igen sin egen ringsignal!?

 

Hur som helst var filmen bra och jag tycker absolut ni ska se den om ni inte redan sett den =)

 

VaNiLLa


Kommentarer
Postat av: roobs

mamma känner inte heller igen sin signal, kanske har med ålder att göra?

2008-11-19 @ 23:23:53
Postat av: VaNiLLa

ja, kanske det. typ senila liksom. intressant teori =p

2008-11-20 @ 15:16:00
URL: http://vanillaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0